Torsdag..snart helg.
Tyvärr är det jobbhelg för maken, vilket känns supertråkigt. Men nästa vecka är ljus igen, då slutar han tidigare och är ledig på helgen.

Idag är det trist väder här, riktigt "höst"väder vill jag påstå. Inte alls så roligt och barnen skulle på utflykt med dagis idag. Jag packade ner en tunn mössa och fingervantar åt dem...i JUNI! Kändes helt knäppt men hellre att dom har kläder så dom håller sig varma än för lite.

Morgonen gick superbra och vi hade det så lugnt och skönt. Alex skulle börja 8 då han skulle på utbildning så han var go och gav barnen frukost och klädde dem, så när jag klev upp en liten stund senare var dom så gott som klara och vi satt i lugn och ro framför tvn innan vi cyklade till dagis. Vi kom i bra tid.

Idag har jag slöat, jag hade tänkt få städat här hemma, men energin uteblir varje dag. Jag har i för sig varit uppe tidigt varje morgon denna vecka och med tanke på att jag är gravid och extremt trött såhär i början så är det inte konstigt att energin inte finns där. Imorgon ska jag få sova lite och då kanske det blir andra bullar under dagen. ;)

Nu kommer snart gubben hem och ska äta lite lunch...jag tror jag lägger mig på soffan innan jag hämtar barnen.

Åh just det, nu går det vattkoppor på vår avdelning på dagis...börjar bli lite orolig för det där med vattkoppor, har hört att juh mindre barnen är desto lindrigare blir det, nu börjar ju mina bli stora.

Publicerad: klockan 12:38:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:14:08.
Postat av: £lli£
Usha, vattenkoppor e inte skoj! går på Livs dagis oxå, nästan tur hon redan blivit smittad;) nu e hon iaf imun...

Ha en underbar dag! =)
Postad: klockan 15:56:57.
Postat av: Johanna
Lunchdejt Johanna! När ska vi ta de igen? Ja var på donken idag, men ingen Johanna :(
Postad: klockan 19:31:34.
Postat av: Cissi
Hej hej! Nej, det är inget speciellt som har hänt. Bara lite nere. Men nu börjar det redan kännas bättre. Två-dagars-blues... :)



Vattkoppor tror jag inte du behöver oroa dig för, de är ju inte såå stora än. Jag och min bror hade det när vi gick i skolan utan att ha speciellt många koppor eller besvär.



Hoppas att du får en bra torsdagkväll! Kramar Cissi
Postad: klockan 12:17:38.
Postat av: Amanda
Jaa, den var underbar. När kommer första ultraljudsbilden ?;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0