Tråkig blogg?
min blogg har varit tråkig den sista tiden då man mått illa och mest legat om kvällarna. Kvällarna är fortfarande absolut värst! Jag mår otroligt illa då. Men dagarna är desto bättre...

Idag hoppas jag att vi ska hinna storhandla lite,  nödvändigt ont. ;-) Vi är lediga hela familjen.. härligt! Vi ska ta till vara på denna dag innan veckan sätter fart imorgon igen.

Igår var vi ut och cyklade, eller barnen cyklade och vi försöka hjälpa Tindra vår stora tjej att cykla. Hon har inte varit intresserad men nu så har vi fått ordning på hennes cykel så nu är det träning som gäller. Adrian lärde sig cykla utan stödhjul då han var 3½ år gammal, och jag insåg att hon nästan är lika gammal och aldrig ens cyklat! Hon tyckte det var jätteroligt och så länge det är så, är det juh bara att köra på. 

Imorgon fyller min kära vän Jessica år och Linas dotter Linnea blir 5 år. Härligt!
Dessutom närmar det sig Sveriges Nationaldag, för att inte tala om midsommar som är på ingång, i år firar vi Pappersbröllop (2 år) som gifta.

Livet leker hörrni... ;-)

Publicerad: klockan 10:07:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:18:22.
Postat av: Marlene
Tack för din kommentar! :) När är lill-n i magen beräknad till? Ha en underbar dag!
Postad: klockan 15:04:19.
Postat av: Marlene
Hehe ja självklart är det okej! :) Jag skriver mycket mer i mina anteckningar men kan vara kul att ha på bloggen också ju! :)



Oj, januari det är ett tag kvar.. men tiden går ju så himla fort. Hehe.



Kram
Postad: klockan 15:33:23.
Postat av: Vicki
Är du gravid eftersom du mår illa eller det är av andra osaker?



Skönt att bli uppvaktad på morsdag!!



Vicki

Postad: klockan 18:43:24.
Postat av: Emma-Lisa
Tråkig blogg, det är väl ändå upp till oss läsare att avgöra va? Och i min mening är den långt från tråkig ;)

Mysigt med cykeltur! Måste ta och orna min cykel också, har inte cyklat på den på flera år för att jag inte ställt i ordning den.

HOppas att allt är bra med dig, Johanna och lilla magen!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0