10 Mars - Tisdag
Det har inte blivit något inlägg idag före detta nu. Jag har inte hunnit med mig.

Vi vaknade upp klockan 8 imorse, jag och barnen, först låg vi och drog oss och myste i sängen i en kvart innan vi kom upp. Vi klädde oss och sedan blev det frukost. Och idag gick vi i snöstormen bort till dagis eftersom jag inte hade bråttom iväg.
När jag kom hem så tog jag mig en dusch och lite frukost innan jag skjutsade A på jobbet. Åkte och satt hos farmor till 14 tiden och nu ska jag strax iväg och hämta hem mina söta barn.

Imorse då jag gick grät Tindra hjärtskärande då jag gick..usch så hemskt att lämna dom då. Tur att det går över!
Dags att åka iväg...
Vi hörs senare. =)

Publicerad: klockan 14:54:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:27:17.
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg
Tack så mycket!

Din är också superfin! Brukar läsa den ibland! :)
Postad: klockan 16:33:27.
Postat av: johanna
Jovars 2:- vann jag haha. 560plats av 4500, så inte så pjåkigt ändå :) Visst är de!



Brr, tradigt med snöstorm. Här i mitten av småland är det nästan vår nu :)
Postad: klockan 16:43:11.
Postat av: miss linde
sv: hih ah:D
Postad: klockan 16:44:29.
Postat av: eleena
Den måste jag köpa :)..

Ah min framtid :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0