För första gången på länge
sitter jag nu med slingor i håret. Det var länge sedan jag gjorde det själv hemma, brukar gå till frissan och fixa det, men idag blev jag sugen att testa igen. Jag hoppas det inte är ett misstag. =)

Gubben tog lite slingor i sitt hår han med. Är det något jag tycker är kul så är det att klippa och fixa med hår, jag borde kanske blivit frisör? Nja jag vet inte om jag skulle vilja göra det på heltid?! Maybe baby..

Ikväll har vi suttit och gjort figurer av ballonger..vi köpte sånna ballonger man formar och det var riktigt roligt. Både jag och gubben har suttit och fixat tillsammans med barnen.

Har även fått lite ärenden gjorda, jag har dels köpt nya penslar, köpt väggord och handlat lite middag. Skönt att hålla igång lite under dagen så man inte känner hur trött och utpumpad man är. ;-)


Publicerad: klockan 21:16:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:02:49.
Postat av: Josefine
Får man se bild på resultatet?



Jag är i akut behov ava tt göra något åt mitt hår, men det blir aldrig av...
Postad: klockan 09:16:12.
Postat av: Kim
Vart har ni köpt era väggord? jag tycker att det är så fint :) Fin bild på köket också, vårigt och fräscht. Vart bort ni någonstans? :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0