Full rulle hela dagen..
Vi åkte till farfar kl 13..Där fikades det och barnen busade som aldrig förr, stackars farfar måste ha blivit helt slut. =) Vi kom därifrån vi 16-tiden och åkte då raka vägen förbi sjukhuset och hälsade på farmor på hennes nya avdelning. Det var fullt med folk där då vi kom, lilla farmor det är många som vill hälsa på! =)

Sedan åkte vi därifrån efter drygt en timme...äntligen på väg hemåt, kommer nog somna fort ikväll, känner mig trött och sliten. Och gubben jobbar över idag dessutom, saknar honom!! Vi har sprungit om varandra här på slutet. Tror jag ska åka upp med familjen till farmor en snabbis ikväll när vi hämtat Alex, imorgon kommer jag nog inte iväg då det finns en hel del hemma att stå i...


Publicerad: klockan 18:03:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:30:33.
Postat av: Caroline
Söt blogg : )
Postad: klockan 19:01:59.
Postat av: mickilicious
Tacktack:) jo vist var det snyggt bordet!:)
Postad: klockan 20:37:22.
Postat av: Amanda
jaaa, men det har jag faktiskt!! nu måste jag packa så jag får med mig nått till Vancan :P
Postad: klockan 21:44:03.
Postat av: Anonym
Hej, tänkte att du kanske ville kika in på min blogg! Jag skriver om allt som händer i mitt liv och om det tyska bandet Tokio Hotel



Kram, http://ellinorslife.blogg.se
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0