God dagens!
Här har det uppdaterats urdåligt, i know. Jag sov länge länge idag, vaknade 11.50... helt utmattad. Jag är trött nu igen, tror att medicinen inte är till det positiva då det gäller sömnen. Jag är så trött hela tiden.

Inatt kom ångesten över mig, jag grät länge, Alex fick sitta och hålla om mig medans jag hulkade och snyftade. Det är tur att jag har min älskling! Tog lite medicin som hjälper vid ångesten men kände mig inge bättre. Till sist somnade jag, utmattad av all gråt i min mans famn.

Jag känner att jag har en massa sorg över farmor som jag inte fått uttrycka...det känns så overkligt att hon inte finns mera.


Publicerad: klockan 16:36:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0