I got a feeling...
jag tror allt kommer lösa sig riktigt bra för oss! Jag känner en känsla av lycka i kroppen som jag saknat länge, jag har mått så dåligt till och från det sista halvåret men idag vaknade jag med en underbar känsla i kroppen. Jag ska göra allt som får mig att må bra, saker som jag funderat länge på. Men det är fasiken dags att låta människor veta vad dom är värda, hur mycket jag uppskattar just dem!

Jag sitter och lyssnar på musik och känner mig helt sprudlande i kroppen. Jag skulle vilja gå ut och dansa! Jag skulle vilja samla mina vänner på en kväll hemma hos mig och bara skratta och ha mysigt! Men det får vänta lite då till exempel Jessica är bortrest!

Idag ska jag träna nu på morgonen och sedan blir det Birsta med Helen och Wilmer. Jag tycker så mycket om er!! Ska bli så härligt att ses!

Det enda jag våndas över är farmors kommande begravning, den kommer bli tuff! Men jag försöker minnas henne med glädje och inte med sorg. Tack Helen för det! =)

Jag kanske kommer igång med jobb snart igen oxå! Längtas... ;-)

Publicerad: klockan 09:30:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:41:41.
Postat av: Petra
söt blogg du har! :)
Postad: klockan 11:03:33.
Postat av: Cissi
Vad skönt att du mår bättre! Vad jobbar du med?
Postad: klockan 16:00:58.
Postat av: Anonym
Tack för idag gumman, även om det bara blev en snabbsväng. :) Tycker så mycket om dig jag me, är så glad att jag har dig.

Ha en fin dag! Puss till dig och barnen. Alex får bara en kram. ;)
Postad: klockan 22:58:59.
Postat av: Therese
Vilken fin blogg du har. Visst är det härligt när man vaknar upp till bra dagar. Dagar då man önskar att inget kunde störa ens glädje.

Postad: klockan 18:37:18.
Postat av: Anonym
Sv: Jag köpte jeansen på gina tricot för 399 kr -klockrent!

Jaasså, vart håller du hus då?

Ha en fortsatt trevlig kväll, kram!
Postad: klockan 18:37:35.
Postat av: Emma-Lisa
Sv: Jag köpte jeansen på gina tricot för 399 kr -klockrent!

Jaasså, vart håller du hus då?

Ha en fortsatt trevlig kväll, kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0