I hate this part right here...
Imorse när jag vaknade var maken på jobb och barnen på dagis. Jag vaknade av ett sms från en vän som jag inte pratat med på länge, roligast var nog att jag tänkte på henne igår när jag åkte upp till farmor. Söta Lina... hon har en ny hemsida man kan kika in på.. Linas smycken

Jag vaknade rätt pigg och alert idag, tack vare min omtänksamma make som lät mig sova ut denna morgon. Han ser mig inte så mycket nu då jag åker upp till farmor så fort jag får chansen, men jag är så glad och tacksam över att han förstår och stöttar och hjälper mig på alla sätt han kan! Han bara finns vid min sida nu och är ett stort stöd...Tack älskling, du är underbarast!!

Ska snart ta och åka till farmor igen. Det sista vi fick veta igår var att hon fått flera proppar i huvudet. Hon vet att vi är där, hon kramar vår hand. Åhh farmor om jag bara kunde hjälpa dig mer...

Nu måste jag åka..vi ses senare..

Lägger in denna fina sång som ni kan lyssna på...



Publicerad: klockan 12:20:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:36:01.
Postat av: Emma
om jag säger så här: det är cirka en av 20 som publiceras på min blogg. som blir sisådära någorlunda ; ) haha. så illa är det faktiskt! läget med dig idag? : )



EC
Postad: klockan 12:49:06.
Postat av: Jessie
Tänker på dig..
Postad: klockan 13:14:56.
Postat av: Amanda
Magen är svullen!:/ Huga. vad har hänt farmor?:d
Postad: klockan 15:30:31.
Postat av: Josefine
Hoppas att det går bra för din farmor, skönt att ni kan häls apå och finnas till iaf!
Postad: klockan 16:40:53.
Postat av: Amanda
Haha.. Har ingen aning! vet du varför den är det?:S



Huga. Ta hand om farmor!!
Postad: klockan 21:05:00.
Postat av: Lina
Hej gumman! Kul att du gillade min sida! Ska pyssla ihop nått riktigt tjusigt åt dig när du vill! Har petat ihop ett halsband ikväll med två namnbrickor med "blindskrift" på beställning till min syster, blev riktigt coolt! Ta hand om dig, känner med dig!!! Kramar i massor!
Postad: klockan 21:12:01.
Postat av: ALICIA - shopping & foto
fin blogg =)

jag älskar den låten! och flera andra på PCD's album.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0