I´m alive!
Vilken dålig bloggupdatering det varit dessa dagar. Jag får ta och skärpa mig nu. ;-)
I Fredags bestämde vi lite i sista stund att vi skulle åka till Thomas och dricka lite vin och spela poker. Så vi fick skjuts av Jason dit, Maria och Pär var oxå med. Vi hade en superrolig kväll, lite för mycket vin och sen natt. Tror vi kom i säng vid 3.30 tiden... Barnen var hos morfar, och jag behöver nog inte nämna hur död jag var då det helt plötsligt plingar på dörren kl 12. Det var barnen som kom hem, och i samma veva ringer telefonen med Albin som vill komma hit och leka. Vilket han såklart fick. =)

Så det var bara att kliva upp lite trött, seg och ont i huvudet och sätta igång dagen. Vi hade en mysig dag, vi tog med alla tre barnen till McDonalds och köpte glass, där hade dom ansiktsmålning för barn. Tindra var den enda som ville måla sig, hon blev en ursöt liten tiger. Sedan for vi till Motormässan och kollade runt, barnen hade superkul och det fanns en massa roliga bilar att kika på. Vid 17-tiden kände vi oss rätt nöjda så då begav vi oss hemåt.

Vi hämtade mat från Biteline och sedan var det en riktig soft och mysig kväll här hemma. Barnen somnade tidigt och det gjorde även jag, så A satt vaken själv en stund innan vi gick och lade oss. Imorse vaknade jag klockan 9, och kände mig pigg och alert. Otroligt skönt, trots en natt med ond rygg och mardrömmar. Vaknade inatt av att Tindra grät, hon hade drömt mardrömmar hon oxå så jag låg i hennes säng tills hon somnat om, men även jag råkade somna och vaknade ungefär 1 timme senare, därav den onda ryggen. ;-)

Annars drömde jag mycket om farmor och farfar, jag våndas lite över farmors kommande begravning. Jag vet att detta kommer bli väldigt jobbigt, trots min kusins kloka ord. Hon berättade att hennes kille sagt till henne att "Minnas med glädje och inte med sorg"...väldigt fint sagt av honom tycker jag.



En bild på vår fina tiger! =)

Publicerad: klockan 14:13:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:16:31.
Postat av: johanna
sv: usch bakis är inte det roligaste nej :/ börjar må Lite bättre nu iallafall ^^



Vilken söt tiger! ^^
Postad: klockan 19:36:34.
Postat av: johanna
hahah :D kanske inte, men fyfan, detta var den hårdaste bakisdagen på länge. brukar inte bli så bakis. men snart ska man få sova igen & imorgon kommer jag må bra :D
Postad: klockan 19:47:37.
Postat av: Cissi
Ja, på helgerna kan det vara fullt upp och då är det svårt att hinna blogga.. Låter som att ni haft en härlig helg. Hoppas att ni får en trevlig söndagkväll!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0