Jobba...
Jag börjar bli sugen att börja jobba igen. Jag är så less på att bara gå hemma nu så jag vill bara att min rehablitering ska sätta igång igen. Inge kul att gå hem och vara sjukskriven. Känns som att man blir så isolerad här hemma, iför sig har jag inte haft så mycket ork och energi till nånting här hemma ens. Men det beror på den medicin jag äter, jag blir så trött av den att hälften vore nog.

Men solen bidrar med lite energi iaf, otroligt skönt dom dagar solen tittar fram och låter oss känna på det som komma skall. ;-) Jag har precis skickat ett mejl till min läkare och bett om en ny medicin, hoppas han ser det imorgon så vi kan köra igång med en ny snart!

Dagen har varit lång och full med sysslor, A var iväg med vår tv som brakat i golvet. Sedan lämnade han in sin mobil som varit knäpp den sista tiden, tror det behövde bytas display på den. Jag har försökt ringt runt och dels pratat med facket om någon försäkring jag har som jag inte ens visste fanns. Sedan har jag ringt på en massa andra ärenden. Så hela dagen har vi hållt igång.

Tindra lyckades ramla ner för trappan förut och gjorde även en volt innan hon hamnade på golvet. Tur dock att det var slutet av trappen och inte hela. Hjärtat stannade för en stund på både mig och A tror jag. Så lillgumman är alldeles blå på ena smalbenet, vilket i för sig var tur i oturen, för det var oxå den enda skadan hon fick. Hon har haft otur hela dagen för en stund senare ramlade hon på nedersta trappsteget, hon har slagit huvudet och knäet idag dessutom. Ingen kul dag för stumpan med andra ord.

Nu ska jag snart hämta hem Adrian som är hos Albin och leker. Sedan ska jag ta och promenera en sväng.
Vi ses senare, då kommer det lite bilder från helgen.
Kram

Publicerad: klockan 17:03:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0