Lost & Found
Jag har börjat rensa ur alla papper vid datorn..hittade då en massa skivor med gamla bilder och sådant på.. så jag var tvungen att kika igenom dom. Tindra som liten, Adrian som dansar... underbart att det finns. Men så hittade jag även denna som jag gråter till varje gång. Varning för känsliga...hon är för underbar dock.


Man får aldrig glömma bort att ta till vara på den tid man får med sina nära och kära.



Lägger in en bild på lillstumpan!!



Publicerad: klockan 13:05:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:31:35.
Postat av: stella [modell]
snygg blogg! Måste fan komma hit oftare! :) Lägg in mig på bloggkoll så gör jag det på dig med. För din blogg vill jag penumerera på :)
Postad: klockan 14:59:20.
Postat av: Jasmina
Usch... en och en annan tår kom..:/ Hemska hemska värld, allt tack vare girga män som bara vill ha makt och pengar...:(



Vad fina ögon hon hade! Söt!
Postad: klockan 09:05:49.
Postat av: vesna
tack.. så himla söt bild!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0