Min första och
eventuellt sista lista... ;-)

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Johanna Caroline

Smeknamn:  Jois, Mamma, Gumman ;-) 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Sinéad O´Connor - Nothing compares to you

Beroende av: Godis, Mysiga filmkvällar med A

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, mina ben, min snällhet och min inre lugn

Brukar du skratta för dig själv?: Ja väldigt ofta...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack. Jag fick krama om prinsen min.

Var bor du?: I Västernorrland, Sundsvall, Staden på landet

Trivs du där?: Jag älskar staden!

Äger du några converse: Nix...

Sprit, cider, vin eller öl: Öl eller Vitt vin

Brukar du bli för full: Nej, men nog har man gjort sina misstag.

Vad har du för mobil operatör: Telia

Vem ringde du senast?: Min kusin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle höras imorgon

Antal timmar sömn inatt: Ungefär 6 timmar

Sov du ensam: Nej jag sov med min man.

Brukar du komma i tid: Nej, jag är en riktig tidsoptimist!

Hur känner du dig nu: Trött och matt

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag gillar inte fötter, förutom min familjs. =)

Vad saknar du: Att få må riktigt bra en hel dag utan ångest.

Hade du en bra kväll igår: Ja, det hade jag. =)

Favorit dryck på morgonen: Juice (APELSIN)

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 23-tiden

Är du blyg?: Ibland...

Vill du hellre ha mail än brev: Ja men ibland är det kul att få brev oxå.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Har du spytt offentligt: Tyvärr..Ja det har jag.

Är du nöjd med ditt liv: Nej, Jag har så många mål jag vill hinna uppnå. Dessutom älskar jag att utvecklas som människa.
Vad gör du i morgon: Då åker jag till Farfar och firar hans födelsedag, sedan hoppas jag på att jag ska hinna börja renovera lite gamla möbler.

Vad är det värsta du vet?: När barn och djur far illa, oärliga och falska människor, människor som endast är ute efter att såra andra.

Vad längtar du till?: Våren, Värmen och Solen!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har få men nära..

Vad använder du för shampoo?: Joico K-pak

Vad är det finaste du fått?: Våra barn

Hur gammal är du: 26

Tycker du om någon just nu: Of Course!

Du samlar på: Tomflaskor?

Gröna eller röda äppeln: Röda, Saftiga.. Men får mest ont i magen av äpplen.

Vilken tid gick du upp idag: 8

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Jaaa

Är det okej att gråta: Ja.. det är ett bra sätt att lätta på trycket.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån, dela med mig till släkt och åka på en Resa med familjen.

Bär du glasögon eller linser: Nope..

Har du piercing: Räknas hålen i öronen? Jag har haft i naveln men den tog jag ut när jag blev gravid med Adrian. 

Vill du gifta dig: Jag är redan gift.

Vill du ha barn: Om vi fick en till liten så skulle jag bli glad, men jag är verkligen lycklig över dom två jag har!

Är du bra på att laga mat: Nja...jag önskar jag tog mig mer tid till det.

Är du flygrädd: Mycket

Hur vig är du: Som ett kylskåp..ungefär..

Är du musikalisk?: Ja...

Vad dricker du helst när du är törstig: BonAqua Päron

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLLSmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Nej..blää!

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag letar motivationen..



Publicerad: klockan 21:45:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:47:46.
Postat av: Amanda
Ut och motionera!!!!!!!!!!!
Postad: klockan 17:46:21.
Postat av: caroline westlund
usch vilken jobbig lista ska gö den ja med XD
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0