Onsdag - Gräsänkans dag!
Ikväll ska maken iväg med jobbet på avdelningsfest, dom ska ha 3-kamp på nöjeshallen och sen äta mat och eventuellt ut på kvällen. Så ikväll är man gräsänka.. vilket förmodligen kommer inbringa ännu mer inlägg. ;-)

Jag ska även idag iväg upp på sjukhuset en sväng. Sedan ska jag hem, hämta barnen på dagis och laga lite middag. Så ser vår dag ut idag.

Jag är kass på att komma på middagar ska jag erkänna. Jag är en sådan människa som skulle behöva en matlista så jag vet vad vi ska äta och slipper komma på det i sista minuten. Dessutom älskar jag att laga middagar som går snabbt att slänga ihop, åtminstone på vardagarna. Så är det någon som har nåt bra recept, skriv gärna ner det! =)

En matlista ska göras inför nästa månad...

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch här innan jag beger mig iväg.
Vi ses senare...





Publicerad: klockan 12:26:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:48:25.
Postat av: Cissi
Skulle behvöva göra samma sak, det är så tråkigt att komma på olika maträtter varje eftermiddag. Och när man väl kommer på nåt "nytt" så har man inte sakerna hemma... Men visst kan man leva på köttbullar, korv, köttfärssås, fiskpinnar, kyckling, köttbullar, korv, köttfärsbiffar, fiskpinnar, kyckling, osv...? ;)



Hoppas att det går bra med matlistan och dela gärna med dig när du är klar! Hihihi ;)
Postad: klockan 13:01:03.
Postat av: KEYA
Ja, jag gillar dem. Tyvär kan man inte köpa dem online och de kommer inte ut i butiken jag brukar hanlda i så jag får leta och se om de kan bli mina :)
Postad: klockan 13:56:44.
Postat av: jane
hej härlig blogg,fina bilder.)))ha en super bra dag:))))
Postad: klockan 17:26:18.
Postat av: Hannah
Sv. Jag går på Axelsons i Sthlm. Det är en distansutbildn. Men det är såå kul,så verkligen något jag kan rekomendera=)
Postad: klockan 18:37:27.
Postat av: Hannah
Googla på axelsons spa school så kommer det upp där. Sen klickar du på naturkosmetik till vänster. =)
Postad: klockan 19:45:21.
Postat av: Anonym
Fin blogg (:
Postad: klockan 20:06:51.
Postat av: Gabriella
Vilken härlig blogg du har!



Och finfina barn. Jag har också 2 härliga små - en av varje!



KRAM
Postad: klockan 20:46:22.
Postat av: Rebecka
Sv: Tack!:) Måste säga detsamma!

Maträtter är det tråkigaste att komma på..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0