Snälla snälla snälla snälla...
kan folk sluta rösta på Caroline AF Ugglas?? Jag klarar inte av människan, hennes ben lyfts, hennes armar rycks, hon skulle behöva svälja 20 ggr minst för det låter som hon har "bubblor" i halsen. Dessutom kan jag härma henne till punkt och pricka men jag gör det bara ibland. För A gillar det inte. =)

Ommöbleringen gick super och Adrians rum blev så fint...får se om vi kanske kan ta en bild på rummet imorgon så får ni se?! Det som förvånade mig mest var att det låg en massa kattmat på hans golv? Torrfoder...! Fattar inte hur det kommit dit?

Nu ska jag snart lägga mig, jag har haft en eftermiddag med ångest och mitt humör har varit därefter. Jag fick ett riktigt crazy-ryck... jag kan bli tokig ibland, på småsaker.. tur att det går över! =)

Dags att pussa på gubben oxå som trots allt stått ut med en knäppis denna kväll..Grattis till dig gubben! ;-)

Publicerad: klockan 23:22:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:25:32.
Postat av: caroline
Håller med! Caroline af Ugglas, vilka röstar på henne egentligen? :p
Postad: klockan 23:28:45.
Postat av: maria l
kan inte annat än hålla med!!! hon är sjukt jäkla dålig!!! fattar inte vad det är för folk som röstar på henne egentligen!!!!
Postad: klockan 23:38:50.
Postat av: maria l
ja den är supergod den;)
Postad: klockan 01:49:39.
Postat av: Leonora - The Crazy one
sv; tack så mkt :)

nja sådär, är sjuk "/

gör du då?
Postad: klockan 01:56:43.
Postat av: johanna.
SV: jag vann inte, men jag kom iallafall tvåa ;) snacka om att de tre killarna som kom efter mig var lite lacka :D hoppas du har haft en trevlig kväll :)
Postad: klockan 08:38:35.
Postat av: caroline
Sv: Haha, ja det undrar jag med! Men nu behöver hon inte vara med i den här tävlingen om juryns val? Eller har den redan varit? Fattade inte, haha.
Postad: klockan 09:37:29.
Postat av: Shimmer.nu
Besök vår blogg och var med på vår tävling för att ha chansen att vinna vår hemliga present. Det enda du behöver göra är att svara på vad DU tycker är vårens/sommarens mode.



Glöm inte att besöka vår webbutik: http://www.shimmer.nu. (Där vinsten såklart kommer ifrån)
Postad: klockan 11:24:57.
Postat av: Josefine
Vore kul att se bild på rummet!



Jag gillar dock Caroline af Ugglas turkosa stövlar! : )
Postad: klockan 12:16:08.
Postat av: hannah
nej det är sant..:/

fin blogg :)!
Postad: klockan 12:25:01.
Postat av: Maria
Hallåj ! Kan inte annat än å hålla med. Själv hade jag de gamla 80-tals-rävarna Lili & Susi som favvosar =) Ha en härlig söndag !! Bye bye från Maria
Postad: klockan 13:44:53.
Postat av: Leonora - The Crazy one
sv; tack så mkt :)
Postad: klockan 13:53:28.
Postat av: johanna.
Det är ju lika kul varje gång. Spec. i poker. Eftersom killar inte tror att tjejer kan spela :P Min kväll var gr8. Hoppas din med var det :)
Postad: klockan 15:44:49.
Postat av: Elin
Haha! Jag gillade hennes låt men har lite svårt för henne och tycker INTE att låten hör hemma i melodifestivalen. Men på radion skulle jag nog kunna nynna med.

Ha en skön söndag nu!

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0