Söndagen den softa dagen
Idag har vi haft det rätt lugnt här hemma. Alex drog iväg till jobbet imorse och vi klev upp och åt lite frukost. Strax efteråt kom Albin hit. Grabbarna lekte och spelade spel medans jag och Tindra tog det lugnt och kikade på en film.
När Albins pappa kom och hämtade honom så ville såklart Adrian med så Alex hämtade hem honom då han slutat jobba.

Jag har fått lite grann gjort iaf, jag har vikt ihop första högen med tvätt och har nu bara en hög kvar. Sedan städade jag vårat sovrum och bytte sängkläder. Adrian och jag har även hunnit varit iväg och kastat sopor på återvinningsstationen. Och såhär på kvällen gör jag ännu en tårta. =)

Dags för barnen att gå och sova. För mig oxå snart! Jag somnade tidigt igår kväll, redan 21.15... inte så superroligt sällskap kanske. ;)


Publicerad: klockan 20:07:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:15:51.
Postat av: Lisa
Får säga grattis till prinsessan i efterskott med :) Hoppas att hon fick en underbar dag..

Och visst är det skönt med slappsöndagar :)

Hihi..

Hoppas att ni får en underbar dag idag med!

Kram.
Postad: klockan 11:18:05.
Postat av: lisette
hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!



Kram!
Postad: klockan 12:37:00.
Postat av: Cissi
Åh, skönt att somna tidigt ibland. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0