Sötaste farmor...
...min farmor är inte så bra just nu, men det sägs att hoppet är det sista som överger en, så även för mig. Jag har varit upp på sjukhuset med Helen idag, sedan kom släkten oxå...vi satt hos farmor i några timmar. Det känns som att jag skulle vilja åka upp igen..NU..jag vill inte att hon ska ligga däruppe ensam. Jag vill veta att någon är vid hennes sida, hela tiden.

Vår goa mysiga farmor...kan någon vrida tillbaka klockan så jag hinner ta till vara på tiden med henne lite till..!?
Jag orkar inte med att skriva så mycket mer nu...känner mig ledsen och trött...

Älskar dig farmor... <3

Publicerad: klockan 19:16:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:02:04.
Postat av: Amanda
kom in idag vettja;)
Postad: klockan 19:57:24.
Postat av: Anonym
sött:kul att se hur mycket ni tycker om varandra,så ska det vara=)
Postad: klockan 19:57:52.
Postat av: mirelle
sött:kul att se hur mycket ni tycker om varandra,så ska det vara=)



Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0