Tv-Maraton..
Just nu är det tv-maraton här..jag ser nu Greys med en liten tös i famnen. Tindra har svårt att sova, hon har en jobbig hosta. Inte ens med lite hostmedicin ger den med sig.

Adrian däremot, min prins, han sover gott i sin säng. När jag var upp klockan 21 så sov han, glädjen är stor just nu. Han har haft så svårt att sova i flera månader nu, men helt plötsligt sover han mycket bättre. LYCKA!

Nu ska vi tjejer mysa ner oss lite här och se om prinsessan snart somnar oxå. =)


Update: Stumpan sover nu! =)

Publicerad: klockan 21:35:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:42:00.
Postat av: marina
haha, nä.. Han hade tagit den från någon hemsida. Verkligen äcklig bild ;)
Postad: klockan 21:51:22.
Postat av: KEYA
Ja, den är rätt så spännande och handlar om en kille med svår autism. Men det är ju en bok jag ska läsa för Svenskan i skolan så det kvittar om jag gillar den eller ej :D



Ja men jag gillar ändå de ankelbootsen jag har på bild här så ska nog köpa dem :)
Postad: klockan 21:58:23.
Postat av: Fia
Nu har jag en bloggtävling!

Vinn en Lovecake-tröja från Ugly Duck samt ett presentkort på 500 hos Rebuz Kidz.se, gå in på min blogg för mer info!

Ha en mysig dag! kramar/Fia
Postad: klockan 22:55:00.
Postat av: S A N D Y S P L A C E
Tack så mycket :) Blir nog den första tatueringen.
Postad: klockan 22:56:37.
Postat av: Anonym
Har du någonsin sett en sjukare diet?!



http://knowles.blogg.se/2009/march/hur-tranar-jag.html#comment
Postad: klockan 23:00:08.
Postat av: emilia
vill du ha fler besökare?

bli medlem på viraltrafik!http://www.viraltrafik.se/?mimlia
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0