Update...
Nu är man nästan klar med rensning utav papper och sånt på databordet...sjukt vilken skillnad det blev. Jag gjorde om lite grann oxå så det skulle se lite bättre ut. Nu behövs det mest bara lister så man kanske slipper se alla hemska sladdar. =/ Gillar inte alla sladdarna!!

Jag gick med i en utmaning på familjeliv där man fick sätta upp ett mål på vad man skulle spara ihop för allt man lyckas sälja hemma som man inte ska ha kvar, dvs gamla barnkläder osv...så nu får vi väl se hur man lyckas med det! Heja Heja!! Fick iaf lite motivation till att få iväg allt som inte används. =)

Kom nyss in efter att ha hämtat hem barnen, vi lekte monster på vägen hem... ;-)

Vad gör ni andra denna fina Torsdag??



Publicerad: klockan 15:37:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:54:54.
Postat av: malinm.se
Ja jag försöker verkligen :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0