Vaknade imorse..
klockan 9.30..panik..en halvtimme på mig till mötet hos doktorn. Det blev till att springa upp och klä sig och sedan åka på en gång, jag hann i tid. Och jag tycker mötet gick riktigt bra.

Nu ska jag göra mig klar och åka iväg och träffa Jessica för en lunch... Vi ses lite senare.

Kram!

Förresten, Alex har blivit otroligt duktig på att göra figurer av ballonger... lägger in en bild på Adrian och Alex med sin spiderman. =)




Publicerad: klockan 11:33:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:28:23.
Postat av: Jessie
Tack för trevlig lunch och peppande samtal!



Jag e nervöööööösssss!!!



men men

Sja kanske dricka lite coca-cola nu innan jag jag vet vad jag ska jämföra med ! eller hur?!



Pussen!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0