Vilken morgon.
Barnen sov hårt imorse...både jag och A tyckte det var lite konstigt att dom var såå trötta. Vi skakade liv i dom 8.20 och då ska dom vara på dagis klockan 9. A fixade det mesta, frukost och sedan vinkade jag av dem i dörren.

Så ringer A efter en stund... Han hade lagt sin lunchlåda på bilen och åkt...så jag gick ut och hittade den alldeles utanför oss. Det går cirka 10 minuter innan han ringer igen, då berättar han att klockan är 8.30. Han kom på jobbet en timme för tidigt och barnen kom på dagis en halvtimme för tidigt!

Ibland kan det verkligen bli knepigt då man ställer fram klockorna... ;-) Om han kollat på tvn eller klockan i köket så hade han sett att den var så lite och därmed sluppit stressa. Stackarn!

Inte konstigt att barnen var så trötta... =)


Kissen sitter och kikar på fåglarna....!! =) Han är för fin!


Publicerad: klockan 09:11:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:55:04.
Postat av: Petra
svar: nej jag fick inte träna i trosor för mamma! hihi

Söt katt! :D
Postad: klockan 17:22:05.
Postat av: Fru Evelina
fiiina missen :-D
Postad: klockan 21:41:56.
Postat av: £lli£
Å så söt! ;)) hur gammal??

liknar våran lille ozzy=)
Postad: klockan 13:50:55.
Postat av: £lli£
En liten misse då;) har ni kastrerat han?

jag har ju en hona på 6 år ( ozzys mamma ) men jag vet inte hur det funkar för hanar? vissa säger ju att hankatter kan bli slöa?! Våran Ozzy är 8 månader;)) Älskar svarta katter!<3
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0