10 Maj..Vårstädning
Kvällen har varit kämpig. Alex hämtade hem Adrian så jag slapp och fick vila ryggen, men när han är på väg hem så ringer han och har kommit på att det är föreningsmöte här nedanför oss och sedan vårstädning. Så det var bara till att ta barnen och traska ner. Vi städade på uppe på vårt tilldelade område och sedan fortsatte vi lite till på tomten, så vi kom inte in förrän klockan var 21. Det är inte så mycket rabatter och grejjor kvar att fixa på gården våran nu, skulle vilja plantera lite fina blommor oxå.

Sedan vi kom in lade vi barnen och därefter lade jag mig på sängen. A kikar på hockey och jag surfar.

Måste juh lägga in lite bilder på vad som hänt här i helgen, dels målade jag juh om Tindras Mickispis, Jag har även målat om två olika korgar att ha på altanen.

Dessutom lovade jag bilder på altanen då den är klar, vilket den inte är. Jag väntar på att få hem lite gardiner och grejjor som inte kommer anlända förrän den 10 juni. Så vi får se om det dröjjer så länge eller om ni får se den innan. ;-)


Tindras spis...

 


Denna var oxå träfärgad...



Lite blomarrangemang till altanen... man tager vad man haver! ;-)

Publicerad: klockan 00:06:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 06:52:01.
Postat av: Johanna
Ja, dom första veckorna går man som på nålar.. Men du ska se att det går fin fint :)

Förhoppningsvis har vi en liten att snosa på innan 10 juni :P Känner mig redo nu (tror jag haha)



Va fin spisen blev! Har ju sett att Brio har en vit spis nu och jag har varit sugen att köpa den länge.

Men Thea leker inte så mycket längre med dom grejerna, mest Barbie´s som gäller nu.

Postad: klockan 09:26:10.
Postat av: Maria
Tack detsamma! =)



Åh så fint! Du kommer ha det otroligt vackert på din altan! =)
Postad: klockan 09:39:36.
Postat av: Lisa
heej gumman!

oj ja de hade ju vart lite knepigt om de är födda samma dag fast olika år :)

snacka om att verkligen pricka in! ha ha..

får hålla tummarna att det går vägen då :)



jättefint blomsterarrangemang!

nu ska vi ta tillvara på denna dagen med.. solen lyser ute, sköönt :)

ha en underbar dag tjejen!

kramar.
Postad: klockan 10:37:42.
Postat av: emily
Mrn fy vad segt med städning när man var inställd på att slapp!



Jaa fy, det gör verkligen sjukt ont. Men det är så otroligt overkligt. Jag kan inte greppa att hon inte finns, verkligen inte. Men det kanske kommer på begravningen...



Hoppas du får en mysig dag och att ryggen känns bättre!

kram
Postad: klockan 10:37:43.
Postat av: emily
Mrn fy vad segt med städning när man var inställd på att slapp!



Jaa fy, det gör verkligen sjukt ont. Men det är så otroligt overkligt. Jag kan inte greppa att hon inte finns, verkligen inte. Men det kanske kommer på begravningen...



Hoppas du får en mysig dag och att ryggen känns bättre!

kram
Postad: klockan 10:46:47.
Postat av: Cissi
Åh, hoppas att du inte tog ut dig med all städning igår.



Vad fint det blev med vit spis, vitt ser så rent och fräscht ut på nåt sätt. Superfint blomsterarrangemang!



Hoppas att du har en bra måndag! Kramar Cissi.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0