Ärligt talat...
Jag har varit superdålig att uppdatera här och det beror endast på en enda sak. Jag har blivit lite förhindrad, jag har tänkt hållit tyst ett tag till men nu börjar det bli riktigt svårt. Jag håller på att försäga mig hela tiden så det är lika bra att säga som det är.

I min mage ligger den en liten knodd... Jag är väldigt tidigt i graviditeten ännu och såklart orolig så här i början för att något ska gå fel. Men vi är mycket lyckliga både jag, maken och barnen.

Ännu är jag bara i vecka 6...och jag vill bara att det ska bli vecka 13 så man lugnar ner sig ett hekto eller två. ;-)

Så nu vet ni varför jag uteblivit så mycket på sista tiden. Jag är otroligt trött och yr men annars mår jag prima.

Nu ska jag sussa...och kommer förmodligen sova gott när jag släppt denna bomb! ;-)

Publicerad: klockan 00:07:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 06:54:18.
Postat av: Amanda
härligt att fått det sagt! Jag håller alla mina tummar:D
Postad: klockan 07:48:01.
Postat av: Emma-Lisa
GRATTIS!!!! Åhh va underbart :D hur känns det?!! Shit va mysigt ;) krama om massor!!
Postad: klockan 08:32:49.
Postat av: Lisa
Oh tack så mkt för det receptet!

Lät gott iaf :) Hihi..



Oh GRATTIS till er!

Vad roligt.. :)

När är det BF då?

Hihi.. sköt om dig & magen nu!

Och alla andra i familjen :)



Ha en underbar dag med!

kramar.
Postad: klockan 09:07:47.
Postat av: Hella
Jätte stort Grattis! Och massor med kramar =)
Postad: klockan 11:13:05.
Postat av: Cissi
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Åh, vad roligt! Förstår att det har varit svårt att vara tyst om det, jag upplevde ju detsamma för ganska exakt ett år sedan. BF i januari eller december redan?



Många grattiskramar!!!
Postad: klockan 12:12:00.
Postat av: Anonym
GRATTIS :D
Postad: klockan 12:52:28.
Postat av: Emma-Lisa
Jag förstår det! Herre jösses. Men vilken lycka! Vad hoppas du på då? flicka eller pojke? ;)
Postad: klockan 18:28:04.
Postat av: Jannice
Grattis till den lille i magen! Hoppas allt går bra =)



Och tack för gratulationen!
Postad: klockan 18:34:58.
Postat av: Sandra
Åh, Grattis :)
Postad: klockan 19:59:55.
Postat av: Kicki
Woohoooo!!! Du bara avlar och avla! Helt allvarligt, nu är du vuxen på riktigt. Kram hjärtat! =) All lycka!
Postad: klockan 21:08:13.
Postat av: sara
GRATTIS :-)
Postad: klockan 21:09:40.
Postat av: sara
GRATTIS :-)
Postad: klockan 23:40:28.
Postat av: caro - blivande sexolog!
Åh! grattis grattis! :D vad glad jag blir för din skull! hoppas allt går bra! :)



kramar!
Postad: klockan 13:42:58.
Postat av: Kim
men gud grattis grattis grattois :) Jag hoppas verkligen att allt går vägen och det gör det säkert..



Det var ett tag sen jag var in på din blogg och när jag möts av ditt senaste inlägg blev jag så sjukt nyfiken att jag var tvungen att lusläsa varenda inlägg ända tills jag kom hit haha :)



Stort grattis igen..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0