Bad update!
Jag är här, dock inte mycket idag då jag är tom på energi. Jag är grymt trött, skulle kunna somna nu! Men så har man två gosiga (läs trötta) barn som kräver sitt. Så idag är ingen bra dag, jag har känt mig sjuk och febrig hela dagen, lite smått illamående och hängig utav bara den. Känner inte för att åka och städa på dagis imorgon iaf, det är inte alls lockande.

Dessutom blev A tvungen att jobba så han kommer inte heller följa med och hjälpa till. Jag och barnen får gå själv. Får väl hoppas att man mår bättre imorgon iaf. Jag är sjukt less på hans arbetstider just nu, men jag vet att det beror på att jag mår dåligt. Inge kul att ta hand om två energiska barn som bara ska äta HELA TIDEN...när man helst av allt bara vill sova!

Så nu har jag varit gnällig här i bloggen oxå...men nu vet ni varför jag inte skrivit något idag.
Vi hoppas på att det blir en bra dag imorgon! ;-)

Kramar till er alla söta & ha en supermysig fredag!

Publicerad: klockan 18:12:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:54:06.
Postat av: Cissi
Man får ha såna dagar! Speciellt när man är gravid.



Hoppas att ni får en jättemysig fredagkväll och att du mår bättre i morgon! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0