Ett inlägg tillägnat Prinsessan Madeleine..
Tack för ditt intresse men jag måste tacka....

Hahaha...nu blev ni fundersamma va?!
Jag tänkte bara dela med mig av ett minne jag har från när jag var yngre.
Jag ville brevväxla med prinsessan Madeleine..så jag skickade ett brev till henne. Men jag fick aldrig något tillbaka, tycker det är väldigt konstigt!? ;-)

Så nu får ni tycka och tänka vad ni vill men så här i dag kan jag tycka att det var rätt roligt gjort. Jag väntade läääänge på svar. I dagens läge har jag förstått att det aldrig kommer komma. ;-)

Dock tycker jag att vi ska vara stolta, för nog har vi världens snyggaste prinsessa!! =)




Publicerad: klockan 14:22:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:09:33.
Postat av: Cissi
Ja, hon är otroligt vacker!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0