Första mötet..
på MVC avklarat... dock inte inskrivning ännu utan det blir först i vecka 15!! Superduperlänge tills dess juh.. =/

Mycket prat om min kost idag, rökning och alkohol..gick rätt fort då hon sa vilka fisksorter jag inte fick äta, jag kommer nog få svårt att hitta en fisk att äta snarare då jag är dålig på fisk. Är inte alls nå glad i det, tyvärr. Röker gör jag juh inte heller och alkohol skulle jag aldrig dricka då jag är gravid, inte ens ett glas. Jag skulle inte kunna leva med mig själv annars.

Så nu håller man tummarna för att allt går bra... känns oroligt då det är så lång tid tills man får komma på inskrivning.

Nu är det snart middagsdags...vi får se vad vi hittar på för gott idag då?! ;-)


Publicerad: klockan 16:32:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:51:31.
Postat av: Johanna
Just ja, läste att man får komma på mvc så tidigt nu! Fast det känns så länge mellan de första besöken där.



Nix pix, vi har inte tagit reda på vad det blir :)

Skulle egentligen vilja göra det nu, men det är bara 4 veckor kvar så kan nog hålla mig hehe



Ja, det går alldeles för fort! Måste rensa bort de "tråkiga" leksakerna så det får plats nya Barbiesarna :)
Postad: klockan 20:14:33.
Postat av: Cissi
Åh, ska bli så spännande att följa din graviditet!
Postad: klockan 23:18:28.
Postat av: £lli£
Å GRATTIS GRATTIS!!! =D Va KUL!!!

nu blev jag glad! och va fin du gjort bloggen;)) stora förändringar på G ser jag;)) hehe...

Vi planerar själva förn barn nr 2, får se? händer när det händer;)

Ha en bra kväll! Krams
Postad: klockan 08:15:09.
Postat av: Amanda
Grattis! Härligt att ändå fått gått på första mötet! ^^ Tiden kommer bara rusa iväg sen men jag minns att jag tyckte den första tiden gick så himla långsamt...och sen vipps så var redan halva graviditeten förbi och då stod man där som en fån och bara undrade hur sjutton det gick till. :o)



Ludwig har ingen direkt sjukdom så det är lite svårt att beskriva men om du backar i bloggen till det allra första inlägget (eller andra är det nog) så står det mer beskrivet där. Läs gärna det. ^^
Postad: klockan 20:19:46.
Postat av: Josefine
Oj inskrivning så sent som i v 15? Trodde att man gjorde det runt v 10-11 överallt.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0