God Morgon..
jag har sovit halvbra inatt...vaknade kl 4 och insåg att maken var borta, eftersom han har tandvärk så gick jag och kikade efter honom. Hittade karln i Addes säng, han fick inte plats i vår säng då vi hade två barn som trängdes med oss. Så nu ska jag försöka köra på och se om vi kan lyckas få dom att somna om i sina sängar om dom vaknar på natten. Det är endast då dom kommer in, när dom vaknar och inte kan somna om.

Nu ska jag väcka upp maken och köra den stackarn till tandläkaren, han hade så fruktansvärt ont då han kom in och la sig i vår säng igen vid 7-tiden. Han låg och gnydde bredvid mig. =/

Barnen är på dagis och jag ska försöka ta det lite lugnt idag..känner mig lite småyr i huvudet. Kanske sätter man igång att börja med altanen.

Kram

Publicerad: klockan 10:35:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:54:08.
Postat av: Cissi
Hoppas att du får en bra dag! Och lycka till med altanen. Kramar
Postad: klockan 11:30:41.
Postat av: Ävelicious
tack så mycket ! :)
Postad: klockan 11:50:48.
Postat av: emily
Jaa helgen va tiptopp! Vi grillade faktiskt i söndags, wihooo! Sååå gott! Finns nog inte så mkt bättre. haha!



Oj då stackars din lille make. Och det är nog skönt för er båda att ha lite privat liv i sovrummet kanske, haha. Även om de är mysigt med dem i sängen också.



Ha en mysig dag!

kram
Postad: klockan 11:52:19.
Postat av: Johanna
Tack :)

Det är skönt att man inte har blivit enorm! :P

Haha ja, kommer säkert vara bäbissugen iegn om ett halvår då vår lillfis blivit stor :)



Ja, måste verkligen försöka tagga ner nu. Men det går bättre och bättre med att inte göra nåt :)



Kram



Postad: klockan 12:12:36.
Postat av: The Hills Fanblogg.
sv: de återstår väl att se helt enkelt :)
Postad: klockan 13:15:16.
Postat av: Du Vet Inte
hej hej

jaa de e e jag gör just nu...

Så jag stannar hemma och sen ringde jag läkaren ska dit imorgon... orkar inte må dålight bara
Postad: klockan 13:25:35.
Postat av: £lli£
Ush stackarn!! vet hur det e:P



själv sov jag apdåligt då Livia har vattenkoppor!

usha, hemskt!!



Hoppas ni får en bra dag! Krams =)
Postad: klockan 13:40:57.
Postat av: Anonym
varsågoood söta duuu :D

desamma, ta hand om dig och familjen! have a nice day!
Postad: klockan 17:43:53.
Postat av: Emma-Lisa
Tack, helgen var jättemysig, har varit uppe hos föräldrarna och varot med mina brorsbarn hela helgen, sj då?

huvva för tandvärk, inge roligt :(
Postad: klockan 18:48:47.
Postat av: Daniel
Voi stackars stackars.. må tandvärken ge med sej!!
Postad: klockan 18:50:08.
Postat av: Daniel
Voi stackars stackars.. må tandvärken ge med sej!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0