God Natt..
Dålig uppdatering idag. Jag tillagade middag förut, det blev Potatis och Lax. Är inte så förtjust i lax men det går bättre och bättre.. någon gång ska väl även jag bli vuxen?! Nej men man kan inte gilla allt. ;-)

Pratade en stund med mormor förut så jag ska försöka åka ut till henne, eventuellt imorgon. Hjälpa till att putsa lite fönster och så, mysigt att umgås med momma oxå!! =)

Jag och Tindra drog iväg ut förut, Tindra lekte och jag städade på altanen. Så nu är där rentorkat och dammsuget. Vi bar iväg med några soffor som stod därute så nu finns det mycket mer plats där. Kommer bli så fint därute så småningom, ska upp med lite gardiner och sådant. =)

Nepp nu måste jag gå och lägga mig, har fastnat här framför lite för länge... Alx var iväg och hämtade ett par skor åt mig förut oxå, vita Nike. Synd att man har stora fötter bara, they look huge! ;-) Men man står stadigt på jorden iaf, tur att man dessutom är lång annars skulle det nog se väldigt konstigt ut?!  

Här kommer en bild på middagen..



Natti Natt!

Publicerad: klockan 00:14:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:25:28.
Postat av: Lisa
hej tjejen!

gud lax som är såååå gott ju :) i love!

vad är det för sås ni har? nyfiken!

svårt med såser till lax..



idag skiner solen här..

underbart!

iofs ska jag jobba men det känns skönt iaf, lättare upp humöret lite :)

själv då?



ha en underbar dag!!

kramar.
Postad: klockan 10:19:42.
Postat av: Cissi
Jag älskar också lax... Är altanen inglasad? Skulle vara kul med före- och efter bilder. (Om du orkar.) Hoppas att du får en fin onsdag! Kramar
Postad: klockan 12:42:46.
Postat av: Emma-Lisa
Tack! Ja, här vråkades och skuttades hejdlöst i soffan ska du veta :D

Gud så gott det där ser ut! Hur gör du din sås? Kram!!
Postad: klockan 12:54:28.
Postat av: Emma-Lisa
Tack så mkt för receptet, ska jag ta och testa nästa gång det är lax-dax!

Har varit på skolan på fm och nu så tvättar jag för fullt. har precisi varit ute med hundarna i det härliga vädret! Sj då?
Postad: klockan 20:11:00.
Postat av: Emma-Lisa
Sv: Haha, jag testade och dte var inte alls svårt - gick plättlätt :D annars då, hur går dte med träningen? Hoppas att du har en helmysig kväll, söta! Krama om
Postad: klockan 21:13:19.
Postat av: Amanda
Va du är snäll! :)
Postad: klockan 22:28:49.
Postat av: Marlene
Vad gott det såg ut! :)
Postad: klockan 22:28:50.
Postat av: Marlene
Vad gott det såg ut! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0