Hemma igen.
Nu är vi äntligen hemma igen. Borta bra, men hemma bäst. ;-) Vi har haft en härlig helg, mycket skratt och tok som vanligt. Fredagen sparkades det lite fotboll och umgicks. Lördagen tömde vi dammen, till Alex mammas stora förtjusningen, hon blev så glad över det. Sedan grillade vi och åt gott. Efteråt blev det teater i Sollefteå och sist men inte minst så såg vi Australia. Jag tyckte den var bra, supermysig film. Alex har haft tandvärk i 3 dagar nu och jag tycker otroligt synd om honom men imorrn så ska han och fixa till det. ;-)

Igår, söndag bytte Alx däck på bilarna och tvättade dom, jag var iväg och kikade med barnen på dollarstore. Sedan kom Alx moster och man förbi och på kvällen kom Fredrika och Julian hem från sin pappa. Under kvällen klippte jag Svärmor och Fredrika och färgade och gjorde slingor på dom båda. Eller bara slingor på Freddan då men dom blev så fina båda två. Det är enormt skoj att få klippa och fixa med hår! Sedan ville dom kolla hur jag såg ut i mittbena vilket resulterade i en massa skratt och en Johan Palm look a like... vet inte om man kan ta det som en komplimang dock! ;-)

Vi kom inte hem förrän klockan 13 idag, då snabbade jag mig iväg på möte med min rehablitering och sedan drog vi hemåt. Stannade en stund på Ikea och lämnade barnen på Småland medans vi gick och kikade i lugn och ro. Blev lite småsaker som handlades hem.

Här kommer lite bilder...!!

P.S I Veckan kommer ni även få se mitt projekt dra igång...Altanen. Den ska bli fin och somrig så vi kan sitta och äta där i sommar. Det blir spännande!!

            

                        

Mina fina fotbollskillar... =)





Sekunden senare kom det lite Tzatsiki och sallad på oxå.. ;-)






Teaterbesöket...Lars Molins Kunglig Toilette. Mannen till  vänster på bilderna är min svärfar. =)


Söt Marsvinen Blixten och Hoppsan... Vi hade lite klippning utav Blixtens päls och kloklippning på dom båda. =)


Smaskens med morot... =)

Sådär...nu vet ni hur vår helg varit!! =)
Kramar



Publicerad: klockan 20:49:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:46:55.
Postat av: Anonym
http://www.gratismode.se/?c=56855

http://www.gratismode.se/?c=56855

gå in och samla poäng på ett enkelt sätt :D <3
Postad: klockan 13:09:55.
Postat av: Emma-Lisa
Gud vilka härliga bilder! yns verkligen att våren äntligen är här :D Hoppas att allt är toppen med ditt och dina ;)
Postad: klockan 14:11:43.
Postat av: Josefine
Vilka härliga marsvin!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0