Medans vi gör kväll...
Ja ni läste rätt... Tindra slocknade 17.30 och kommer förhoppningsvis sova hela natten lång. Adrian gick och kikade på film på sitt rum med borstade tänder och allt, redo för att sova när han somnar. Och jag ligger i vårt sovrum, med fönstret öppet och känner doften från någon grannes grill. Mmmm....gott luktar det!

Så får vi se ni Adde somnar..

Det blev en skön tidig kväll, aldrig tidigare har vi gått och lagt oss denna tid tidigare, brukar lägga barnen klockan 19. Gubben slutar om 2 timmar och det är alltså en stund kvar tills dess.

Imorgon ska det bli varmt, så jag funderar på vad vi ska göra för skojj då? När hela familjen äntligen är ledig. ;-) Grillat hoppas jag på att vi äter på kvällen iaf. Nu ska jag se lite tv och softa. Ska skriva ett sms med saker som gubben ska handla med sig oxå.

Myskväll ikväll...



Publicerad: klockan 18:04:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:29:27.
Postat av: Cissi
Hoppas att du får en underbar fredagkväll! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0