Morsdag.
Idag är det morsdag så GRATTIS MAMMA....och Grattis till alla övriga mammor. Idag är vår dag! ;-)

Jag har fått sovmorgon och frukost på sängen med bla vattenmelon... mums! Tack älsklingar!!

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag ut och se vad familjen hittat på?!

En promenad vore inte så tokigt. Får se om Tindra känner sig sugen att prova cykeln?

Igår hade vi en härlig dag, var ute och pysslade i trädgården och sedan åkte vi och handlade lite nödvändiga saker. Det blev grillat till middag, mycket gott!!! Vi hade en mysig kväll, kikade på Robinson men blev besviken då jag hoppats på att Jarmo skulle ta hem det till slut. Vilket han inte gjorde. Synd!

Nej nu ska jag som sagt ta en dusch..

Publicerad: klockan 11:42:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:34:12.
Postat av: mamsen
Hellooooo... o Tack!



Hoppas ni haft en härlig dag. Här har varit 25-27 grader i skuggan hela dan...svinavarmt o kletigt men men det är sommar inom kort....



Ha det bäst o hälsa alla. Pussar o kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0