Solen lyser men det blåser kallt..
Inatt vaknade jag klockan 5 av att sängen var helt tom. A hade somnat framför tvn, så han missade hockeyn han skulle kika på. Barnen låg i sina sängar och jag hade hur mycket plats som helst..snabbade mig att somna om. ;)

Såg ni Grey´s Anatomy igår? Det gjorde jag... jag grät tills jag hulkade! Fy vad hemskt avsnitt. Och hormonerna gör juh verkligen sitt, jag var helt förstörd. (För er som inte såg det så var det en liten sjuk flicka som dog).

Klev upp och gick med barnen på dagis imorse, känner mig riktigt trött nu och vill bara lägga mig och sova men om 35-40 minuter ska jag vara hos MVC och lämna kissprov så det blir inget av med det. Får hålla mig vaken en stund till.

Jag funderar på att göra god mat idag, typ pannkaka eller så med grädde och sylt och färska bär. Det vore juh gott! Länge sen sist nu. =P

Håller oxå på att planera in en grillkväll här hemma framöver..får hoppas det blir snart och att man inte mår dåligt så man kan äta allt gott. ;) Någon som har lust att komma då?

Nej nu ska jag göra mig klar, får se om jag måste gå och hämta bilen, gubben jobbar och av någon konstig anledning så tar han alltid bilen, trots att vi bor supernära. =)

Wish me luck!



Publicerad: klockan 11:01:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:37:33.
Postat av: Jessie
Vi kommer på grillkväll!
Postad: klockan 13:10:10.
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA
Jippie...det hoppades jag på! ;)
Postad: klockan 14:03:28.
Postat av: Johanna
Haha va gulligt, lill-Adrian :)



Thea var ju till en början lite skeptisk till att måsta dela alla med ett syskon, men nu längtar hon tills "Bobbo" kommer. :)

Är 2 kompisar på dagis som fått småsyskon ganska nyligen så tror det gör mycket att hon längtar efter sitt.



Åh men gud, jag såg också Grey´s! Låg i sängen och tokbölade, inte bara snyftade utan verkligen grät!

Marcus kom inrusande och trodde det var nåt med magen, men det var ju bara tv:n haha

Verkligen läskigt med alla hormoner som spökar, kan börja gråta för minsta lilla.

Marcus visade mig id-kortet han fick när han började på K-Rauta för typ 5 år sedan.. Till och med då grät jag, hopplöst!



Hoppas du har en bra dag i kanonvädret :) (Synd bara att det blåser)
Postad: klockan 14:10:03.
Postat av: Tulay
Hej

Måste gratulera till bebis i magen. Va kul med en till. Ta hand om dig.

Kram
Postad: klockan 14:19:19.
Postat av: £lli£
Lycka till med det! =)



Jag ska jobba kväll, ska strax iväg här...

Ha en bra kväll! Krams
Postad: klockan 14:37:13.
Postat av: emily
men så roligt! Och visst att det bara gott några veckor men va sjutton! Roooligt :) Vad säger barnen vet dom ännu?



Jag kommer mer än gärna på grillkalas ;) Älskar rillat, engla med. Säg till när vi ska vara där :P hihi.



kramisar
Postad: klockan 15:15:59.
Postat av: Josefine
Hej hej. UVI-tips delar jag gärna med mig av. Om du inte varit gravid hade jag sagt till dig att gå o ch ta en öl. ;) Det hjälper nämligen också. Men eftersom du är gravid så är det ett dåligt tips.

Har haft så mycket UVI så jag vet hur det känns.



Nja min dag har varit ganska tung hittills om jags ka vara helt ärlig men hoppas att dagen fortsätter bättre. Hoppas din sag varit bra och att du fått bukt på din uvi.
Postad: klockan 15:20:02.
Postat av: Cissi
Grillat låter gott! ;)



Tittade på Grey´s igår - inga tårar.. Men jag kommer ihåg när man var gravid eller nyförlöst - då grät man för minsta lilla. :)



Hoppas att det gick bra på mvc! Kramar Cissi
Postad: klockan 19:01:25.
Postat av: Emma
Hej! Och Grattis!! Var det du som var på Ica Maxi idag? Ville inte springa fram som en dåre om det hade varit fel. Sen så blev jag arg på mig själv som fegade ;) Ha det bäst och ta hand om er! /Emma
Postad: klockan 20:54:05.
Postat av: Tulay
Vi åker ner den 29e. Sen så ska vi börja renovera direkt. Så när det är färdigt åker mannen upp o hämtar alla saker.



Hur känns det att snart bli 3 barnsmamma? Var det planerat?
Postad: klockan 21:21:03.
Postat av: jennifer
Men guuu... man kan inte tro det... tredje på väg! Du är ju för fan största MILFEN i stan!! Grattis, va kul :) Ha det bäst!!
Postad: klockan 09:09:59.
Postat av: Emma-Lisa
Åhh vilken fin bild på dig! Du är verkligen sockersöt^^ Så smarrigt det lät med pannkakor, grädde och bär - det måste jag ta och göra ngn dag. Själv så har mamma bjudit över några vönner till familjen ikväll så jag måste själv försöka komma på ngt gott till middag (hon jobbar så då är det mitt ansvar tydligen ;))

Lyckatill hos mvc! Krama om
Postad: klockan 09:42:25.
Postat av: Lisa
Heeej tjejen!

Jag såg grey´s jag med.. Fy vad jag grät här hemma :( Uscha.. skulle aldrig överleva en sån där sak! Det gjorde ont i hjärtat.. så igår gick jag och kramade och pussade mest hela dagen på Oscar! Hmm.. man får sig en tankeställare iaf..

Hoppas att det e bra med dig annars! Vad fin du är :) och ha en underbar fredag nu!

Kramar.
Postad: klockan 12:57:37.
Postat av: Frida
Tittar in till dig för första gången...vilken supefin sida du har. Vad spännande att bli trebarnsmamma, välkommen till oss hihi!

Hoppas att du får din goa mat & att kissprovet var bra..

Puss & kram

Nu har jag lagt till dig på bloglovin så du kommer att se mycket av mig framöver ;D
Postad: klockan 19:10:04.
Postat av: Emma-Lisa
Hej Rara du, hur är det med dig och lilla magen? krama om^^
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0