Trötter..
Oj oj oj vad jag blev trött nu. Alldeles nyss. Znark! Men nu är det bara att hålla sig vaken för jag ska alldeles strax gå iväg och hämta hem barnen. Jag har lovat Adrian att vi ska äta pannkaka i dag men så kom jag på att det inte finns någon sylt?! Får se hur vi ska lösa det då.

Jag fräschade upp mig lite idag, så man känner sig piggare! Det blev lite mer makeup än vad det brukar bli. Men det är skönt, känner man sig fin så mår man bättre. =)

Ikväll ska jag försöka få barnen att somna i tid, inte det lättaste kan jag säga på en gång. Men skam den som ger sig! ;-) Sedan ska jag poppa lite popcorn och sätta mig framför tvn och kika på Twilight med maken. Så sugen att se den!! =)
Så nu hoppas jag den är bra.

Nepp dags att röra på sig!
Ses senare..
Kram



Publicerad: klockan 14:48:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0