Twilight
Igår kväll såg vi Twilight filmen. Jag fullkomligt älskade den!! Den var helt underbar, jag brukar inte gilla vampyrfilmer och sådant men denna var en av dom bästa filmer jag sett. Och huvudrollsinnehavarna är så otroligt bra! Jag blev helt kär i filmen och i Robert Pattinsons huvuroll...så romantisk!

Jag skulle lätt kunna sett ett antal timmar till. Någon annan som sett den som oxå tyckte om den??



Så det sysslade vi med igår kväll...en massa mys och jag som satt konstant " Men åhhhhh, vad fint, vad gulligt osv" =)
Fick även ett sms från en vän som jag inte hört ifrån på länge...väldigt roligt!! Jag blev så glad.


Publicerad: klockan 10:35:13.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:08:10.
Postat av: Cissi
Har inte sett den men har hört och läst att den ska vara riktigt bra. Hoppas att du får en bra fredag! Kramar Cissi
Postad: klockan 11:21:45.
Postat av: emily
hihi jaa du den filmen är riktigt kalas bra! Love it! Såg den på bio, känns som en evighet sen,. kanske ska ta och hyra den. För visst har den kommit på dvd??



kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0