Vilken helg..
Jag har inte uppdaterat för varken ork eller tid har funnits. Helgen har varit väldigt jobbig. I lördags precis innan vi skulle på dagis fick jag fullt med flimmer framför ögonen...jag gick och la mig på sängen en stund för att se om det gav med sig, vilket det inte gjorde. Jag såg till slut bara rakt fram, som om jag kikade in i en kamera. Alex jobbade och jag fick panik, trodde jag skulle svimma, dessutom var jag ensam med barnen. Så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte jag skulle åka till läkare. Så jag gjorde det, en stund senare fick jag även huvudvärk och det visade sig att jag för första gången i mitt liv fått Migrän..inget farligare än så. Men jag blev liggande hela dagen och fick hjälp av min styvmamma och mina syskon med barnen.

På söndagen kände jag fortfarande av detta och dessutom fick vi åka upp igen på sjukan med maken. Han fick för första gången i sitt liv en allergichock. Dom tror det beror på pencillinet han åt, det var så synd om honom, han var uppsvälld i hela ansiktet och hade stora röda märken över hela kroppen. Så han fick medicin.

Senare på söndagskvällen fick jag veta att mormor mådde sämre och åkte ut till henne och skjutsade henne på sjukan. Hon blev kvar där och ligger fortfarande kvar och jag kom inte hem förrän strax efter midnatt.

Igår låg jag hela dagen, helt trött och slut och väldigt illamående, jag har även ont åt njurarna. Maken var söt och passade upp på mig med frukost och allt möjligt. Drog mig upp ur sängen och lagade middag efter att ha legat hela dagen och sedan var jag slut igen.

Idag var jag rätt pigg på förmiddagen, läkaren ringde från MVC och berättade att jag har UVI. Jag hämtade ut medicinen. Lagomt till jag kommit hem och hämtat barnen så började jag kräkas massor. Mysigt...not..
Så nu ligger jag igen, supertrött och illamående men har fått i mig lite att äta iaf.

Så nu vet ni varför uppdateringen är usel just nu... jag är för trött och för spysjuk för att orka med mig just nu.
Men.. I´ll be back! ;-)  Jag hoppas det är bättre snart.

Publicerad: klockan 18:39:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:26:40.
Postat av: Maria
Din stackare! Vilken helg ni har haft, ingen höjdare.

Krya på dig!



Kramis
Postad: klockan 10:59:37.
Postat av: £lli£
Usha, vilken helg! stackare=(

har själv migrän, det är hemskt! hoppas det beror på graviditeten och att det går bort sedan...



Hoppas ni mår bättre nu! Varma kramar.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0