Arbetsterapeut.
God morgon!
Alldeles strax ska jag göra mig klar för att åka iväg till Arbetsterapeuten och prova ut skenor till dom bortdomnade händerna.
Jag klev upp med barnen denna morgon och har sovit mycket bättre inatt. Vaknade till vid 6-tiden av att A gått upp och hjälpt Tindra på toaletten och sedan somnade hon om inne hos oss en stund.

Det blev gröt till frukost denna morgon...det går rätt fort att tillaga och är bra för magen. ;)

Imorgon ska jag till BM igen, tiden går så fort vi har gått 34 fulla veckor och går nu in i vecka 35. Tänk att det känns som om det var för någon månad sedan jag berättade att vi skulle ha en till liten här i bloggen och nu sitter man här höggravid och slut i kroppen i väntan på ännu ett litet barn. Den vackraste gåvan i livet!

Nu till lite smink och byte av kläder.


Jag bekymrad? Nej inte då.. ;)

Publicerad: klockan 09:53:21.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:45:15.
Postat av: £lli£
Ja tiden går apfort...;))

men det ska bli skönt att bli av med magen sedan,

för den är väldigt ivägen nu! svårt att sova, gå och hinna med i barnens tempo Phust men det är ju inte långt kvar alls nu för oss;))



Hoppas ni får en mysig vecka söta du!!

KRAM KRAM!!
Postad: klockan 19:16:13.
Postat av: Cissi
Tiden springer verkligen iväg! Hoppas att ni får en härlig vecka. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0