Det gick sådär..
Jag hamnade lite ur fas med städningen kan jag säga. Jag hann påbörja det och sedan kom dom nya grannarna förbi och hälsade på. Så trevliga! Så vi satt och pratade en massa, dom ska få 3dje barnet i början på Februari och har barn i exakt samma ålder som oss. :) Lite småroligt sådär.

Så nu måste jag istället sätta igång med middagen så vi får i oss något här hemma. Fick nyss ett gulligt sms att min fina vackra make! Jag älskar sånt, spontant och visar att han tänker på oss..det är viktigt att göra små saker för varandra tycker jag även i vardagen. Jag älskar dig A!♥

Det blir till att fortsätta städa sen då.. Jag måste få lite ordning här hemma nu! Gillar inte alls när det är halvstökigt överallt. :)

P.s Finns fortfarande chans för 2 stycken att få en Spotify invite...!!



Publicerad: klockan 16:11:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:13:28.
Postat av: Björn
fin blogg och design du har:) En "storbloggare" har slagit vad med mig om att jag inte kan lista 100 000 bloggar på min sida innan sommaren 2010. Såklart vill jag ju bevisa motsatsen och frågar därför dig om du har lust och vara med i min kamp?Du skriver in ditt namn och adress i mitt inlägg och automatiskt blir det lite reklam för din sida. Ha en fortsatt trevlig dag!
Postad: klockan 20:40:06.
Postat av: matilda
jag vill ha en spotify invite :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0