Farsdag närmar sig..
och vi är redo! :)
Jag handlade present åt pappa A redan när pengarna landade på kontot. Han har fått en liten grejj då vi inte kunde håll oss förra veckan så han tror att han fått sin farsdagspresent redan, men icke. Idag har jag och barnen slagit in 2 paket. Sedan skrev jag ett fint kort till honom och barnen gjorde varsin teckning.

Detta gömde vi sedan undan i väntan på FARSDAG... fast jag är bra sugen att fira honom imorgon istället då han är ledig. På söndag ska Adrian på kalas, Eva (pappas fru) fyller år så vi ska nog dit en sväng och dessutom jobbar Alex på farsdagen och allt.




Nu ska jag försöka få barnen att somna..rutinerna finns inte längre sedan efter sjukhusvistelsen. Och sedan blir det slappt i soffan, igår fick jag inga Polly då Alex kom hem innan jag hann be honom, men ikväll så!! :P

Publicerad: klockan 20:08:46.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:19:46.
Postat av: Cissi
Åh, ja just det farsdag. Måste hinna handla nåt innan söndag. :) Hoppas att du har en lugn och mysig kväll med Polly i näven. Kramar Cissi
Postad: klockan 11:11:30.
Postat av: Johanna
Halloj!

Allt bara fint här, förutom förkylningar...

Ja, vi tog och gifte oss :) Fick frågan så passade på att svara ja haha



Hur är det med er då? Snart bäbisdags ju!

Läste att Adrian fått diabetes också :( Hoppas han mår bra.
Postad: klockan 12:33:18.
Postat av: dess
Sämre än jag vill visa=/ vill bara dra tillbaka eller fram tiden så jag slipper detta.ligger under mitt täcke hela dagarna när jag är ensam och bara gråter... trodde inte jag hade så mycket tårar...



En fika tycker ja låter super! är lite knapert i plånboken fram till BB så tycker vi kör på en fika efter det;)



Hur är allt med er och dej? oj har du bara 66 dagar kvar ? du får ju snart bebis!
Postad: klockan 12:38:28.
Postat av: NICOLE IVARSSON
Mums med polly!
Postad: klockan 13:14:11.
Postat av: £lli£
Mums med polly!! det är något jag gillar lite extra oxå!! =) Kram o trevlig helg=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0