Foglossning.
Jag lider inte mycket i vanliga fall av foglossning men nu när jag slitit så känner jag direkt. Jag kan knappt gå!
Men det blev fint i vårt sovrum som städades från tak till golv, rensade ur garderober och sängbordslådor och dammtorkade hela rummet. Tvättade fönster och ni vet väl att man kan hälla i lite T-sprit när du tvättar fönster så fryser det inte?! :)

Sedan var vi upp på vinden och hämtade ner julsaker, jag och barnen. Dom var så duktiga och städade sina rum medans jag fixade vårt sovrum. Så nu sitter det adventsljusstakar uppe på övervåningen. Mysigt!
När vi var på vinden såg jag dessutom spjälsängen, gissa om jag var sugen på att dra ner den och sätta ihop den.

Nu ligger jag utslagen på soffan med ond rygg och njuter över det jag fått gjort idag. ;)

Förresten, ni ser väl IDOL? Erik är bara sååå bra.. :D

Publicerad: klockan 21:59:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:51:05.
Postat av: unique
Jag hejar på Tove, men Eik vinner och Tove kommer 2:a..



Inte kul med foglossning. Jag har än så länge klarat mig undan, men nästa vecka kanske det smäller. Då går jag på min mammaledighet och då jäklar ska det fixas här hemma hahahaha
Postad: klockan 09:18:46.
Postat av: Sandra
Va mysigt med julstakarna :) Vill också få upp våran, blir att köpa 2 till till alla fönster (vi har ju bara ett vi kan ha i nu)



Spjälsängen, ja det kan jag förstå :) Min kommer på tisdag :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0