Fördriva tid?
Åkte in till Birsta och skulle kika på lite julklappar hade jag tänkt men det blev inte riktigt som jag tänkt det. Jag hamnade på Change och där fastnade jag pratandes med Amanda. :) Det var skönt att sitta ner på en stol och surra en massa.

Åkte direkt och hämtade hem barnen efteråt. Bilen gick inte igenom besiktningen, men det trodde jag inte heller. Lite småfel var det, trasig lampa fram och lite strul med handbromsen. Så nu får vi nog ta och lämna in den på verkstaden för att få det åtgärdat.

Barnen kikar på Teskedsgumman. Och jag funderar på att ta itu med lite städning, inge sugen men det måste göras. Får se om jag gör det ikväll eller imorgon, är fruktansvärt trött och slut idag efter en vecka med en massa att göra. Alltifrån att vara med på dagis till att åka på olika möten och stressa emellan alltihop. Imorgon blir det en lugn dag iaf.

Har insett att julklappshandlandet kommer bli i sista minuten även i år..för A jobbar mest hela tiden i December och barnen är lediga dom två sista veckorna. Kommer bli tufft tror jag med en make som arbetar mer än heltid och två barn som kommer klättra på väggarna av all extra energi dom har och därpå en stor och höggravid mamma som ska hinna med allt hemma också. :)

Publicerad: klockan 17:40:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:18:18.
Postat av: Cissi
Åh, vad jobbigt att vara ute i sista minuten. Fast samtidigt lite mysigt med all julstämning som är i butikerna då. Hoppas att du får en mysig kväll. Kramar Cissi
Postad: klockan 21:38:45.
Postat av: Amanda
Mera tid på Change!! :D Och tvingade du dom att kolla på teskedsgumman igen???? ;)
Postad: klockan 09:21:11.
Postat av: Anne
Hej!



Har följt ditt blogg ett tag. Har själv en dotter som fick diabetes 1 slutet av juli. Hon fyller 6 i december. Det är en tuff sjukdom och mycket av det du skriver stämmer precis med mina känslor. Hoppas på ett botemedel och det snabbt.

HA EN BRA DAG:
Postad: klockan 09:50:07.
Postat av: Johanna
Tack Anne för din värmande kommenatar!! :)

Jag håller så med dig, hoppas det kommer ett botemedel och det snart!

Postad: klockan 10:29:47.
Postat av: Cissi
Hej hej! Vibrationsplattan tycker jag fungerar toppen, i början tyckte jag dock - att det här tar ju inget? Men nu när man lärt sig hur man ska göra så tar det otroligt mycket, mjölksyran och krampkänningarna kommer snabbt! Så träningstiden komprimeras väl lite av den, sen är det ju väldigt skönt och avslappnande med de där vibrationerna också. :) Hoppas att du får en härlig fredag utan alltför mycket smärta (foglossningen) och att lill(eller stora kanske?)killen mår bra idag. Kramar Cissi
Postad: klockan 11:29:04.
Postat av: Daniel
Ja att det alltid ska bli handlande i sista minuten... kommer att hysteriskt gå runt i affärerna sista dagen!
Postad: klockan 13:49:31.
Postat av: unique
På självaste nyårsafton är det bf, men snacka om att jag ska kniiipa =).



Du då? Mitten av januari?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0