Frostiga Lördag.
Vilken morgon vi haft..full fart fram tills nu. Vaknade upp med barnen och gick ner och gjorde lite god frukost åt oss, ute låg hela marken och träden vita av frost! Det är så fint. Längtar tills det kommer snö på detta också. ;)

Efter frukosten tog jag itu med tvätten, håller på att vika och bära upp allt, samt tvättar. Sedan satte jag mig ner med mina barn och medans Adrian tränade på att räkna och skriva siffror så fick Tindra en pysselbok där man ska hitta ut ur labyrinter, finna fel och para ihop olika saker. Båda barnen satt koncentrerade på sina uppgifter och tyckte det var jätteroligt.

Nu har vi hunnit äta lunch och hängt tvätt. En ny maskin är igång och A har blivit ivägskickad för att vaccinera sig emot Svininfluensan. Adrian har nog fått ögoninflammation, för hans öga är illrött...! Detta gör att hans blodsocker stuckit iväg lite idag. Vi hoppas han inte blir jättesjuk.

Vi håller på att pyssla lite och gör kottebarn..vi får lägga ut en bild sen så får ni se dom. :) Vi har med andra ord en superhärlig dag här med Julmusik på Spotify. Njuter av att det är första advent imorgon.

Tänkte försöka hinna med att åka och kasta lite skräp också, men vi får se hur vi hinner med idag. Kvällen igår var otroligt tuff, jag låg med foglossning och förvärkar hela kvällen. Tur att jag har A som är med och masserar och tar hand om mig.


Lägger in en bild på snygga Gösta (mammas kisse) som är så duktig och
går på toaletten och kissar. ;)
  


Och JO han kissar... :)

Publicerad: klockan 12:38:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:04:45.
Postat av: Sandra
"Lilla" gösta :) Så bäst är han ju :D
Postad: klockan 13:06:05.
Postat av: Jossan
Men jisses!

Hur har hon fått honom till det? =)
Postad: klockan 15:47:09.
Postat av: Nicklas
Haha, det var det roligaste jag sett! Jag trodde det bara var en myt att man kunde lära sin katt det. :D
Postad: klockan 12:07:31.
Postat av: Sofie
Nähä, menar du att han på riktigt kissar i toan??
Postad: klockan 19:17:55.
Postat av: Rebecca
Hahahaha klockrent!

Det var dagens, nej veckans hihi.

Hoppas ni haft en riktigt mysig 1:a advent.

Kramar rebecca
Postad: klockan 11:22:31.
Postat av: Fröken Viktig
HAHA men vad fasen. Kan inte mina katter också vara så duktiga. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0