Glöggkväll?!
Jag sitter och funderar på om vi ska kunna fixa barnvakt här hemma och ha en liten glöggkväll med bara tjejer?! Jag dricker inte glögg men tycker det luktar gott och är mysigt med en tjejkväll och lite glögg! Kanske gå ut en sväng och dansa lite?

Förra året var vi några tjejer här hemma som satt och myste och hade trevligt.
Kanske ska satsa på det i år igen?!

Det vore toppen, för visst jag är GRAVID men jag har inga problem med att gå ut och dansa för det! Och inte behöver jag vara onykter för att ha roligt heller. ;)

Det vore guld värt att få träffa alla tjejer som jag inte träffat på ett tag nu! :)






Publicerad: klockan 18:32:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:38:15.
Postat av: Maria
Låter mysigt med glögg & tjejkväll!

Jag tycker Mariette är bra men hon börjar bli lite små tråkig nu.



Vi får väll se hur det går med min mormor..inget roligt & göra en buk poeration när man är 90år, känns lite jobbigt.



Ha en fortsatt mysig kväll



Kram Kram
Postad: klockan 19:39:09.
Postat av: Maria
Låter mysigt med glögg & tjejkväll!

Jag tycker Mariette är bra men hon börjar bli lite små tråkig nu.



Vi får väll se hur det går med min mormor..inget roligt & göra en buk operation när man är 90år, känns lite jobbigt.



Ha en fortsatt mysig kväll



Kram Kram
Postad: klockan 19:41:14.
Postat av: Photo by Mxemma
Fiin blogg du har :D

Har du haft en bra dag?

KRAM
Postad: klockan 19:56:48.
Postat av: Madicken
Ha en bra Fredag kväll! ;D
Postad: klockan 20:17:56.
Postat av: Rebecca
Hej söta!

Tjejkvällar är verkligen mysig, behövligt och guld värt.

Vi brukar stå för glöggfest varje år, dock med både barn och män bjudna och det är alltid lika trevligt. Dessutom njuter jag av att stå med julgodisbak de två dagarna innan. Detta året vet i kattsingen om det hinns med bara.

Ha en riktigt mysig kväll och en trevlig helg.

kram Rebecca
Postad: klockan 20:18:45.
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA
jag håller med det är sååå sött!

Va mysigt ni verkar ha det =)
Postad: klockan 20:22:59.
Postat av: unique
Så mysigt med tjejkväll. Jag ska få njuta av det på min babyshower. Massa tjejer och bebissnack =)
Postad: klockan 20:24:20.
Postat av: MammaMaria
Postad: klockan 20:25:23.
Postat av: MammaMaria
Tryckte för fort skratt



Det där förslaget gillade jag :D Jätte bra ide :)
Postad: klockan 00:11:22.
Postat av: Amanda
Jaaa!!! Glöggkväll it is!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0