Glöm ALDRIG!
Glöm aldrig att du som förälder är den som känner ditt barn bäst. Så om du någon gång känner att ditt barn inte mår bra, stå på dig och se till att ni får den hjälp ni är berättigad till.

Ni kanske ser detta som en självklarhet..men det är det inte. Min kusins son råkade i kläm pga detta, dom kollade helt enkelt upp honom för dåligt för att ställa rätt diagnos. Min lilla kusin blev sjuk och min morbror kämpade i några veckors tid för att få hjälp men dom slog dövörat till och till slut efter att min morbror varit rasande fick dom hjälp, dom hittade en hjärntumör på honom.

Det var samma visa för oss när jag kontaktade sjukvården när vi misstänkte att Adrian var sjuk, jag fick tjata och till slut sa tjejen med en lätt suck... "Ja om du vill så kan du juh åka upp till Distriktsläkarjouren ikväll då?"
Hade inte vi gjort det så hade Adrian hunnit bli mycket sjukare..Så jag tackar instinkten man får som förälder! Den sa att något inte stämde och vi hade så rätt..

Så stå på er!! Sedan finns det juh många underbara människor inom vården också, vi träffade många gulliga människor när Adrian låg inlagd.






Publicerad: klockan 20:30:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:35:29.
Postat av: Nicklas
Ja, det är verkligen viktigt att göra så. Stå på sig alltså. Jag gick nog med min diabetes i ungefär 4 månader innan jag blev förbannad och bytte läkare, den nya läkaren såg att jag hade diabetes direkt. Tror jag skrev lite kort om det i något inlägg, men tror nästan att jag ska skriva lite till senare. Huvudsaken är att det är "bra" nu och att man vet varför man varit dålig.
Postad: klockan 20:47:20.
Postat av: dess
ja dom ja bodde hos hade haft det så pass "länge" så pojken hade lärt sej ta sina själv, annars hade ja kunnat ta dom med. Nu kan ja bara hålla koll på socker.



Ja det är nog så=/ svårt bara att släppa allt, hoppas de blir fika till veckan nu då=)
Postad: klockan 20:49:05.
Postat av: gina
ohh vilken fiiin mage !! vet ni vad det blir för något!! ;) du har inte mycket kvar nu;) vad spännande;)



sv : jaa jag håller med dig !! att det somhar änt ska maninte skylla på henne men som du säger hon sväver i månen hon behöver lana ner igen!!!



ha det fint kram
Postad: klockan 21:15:38.
Postat av: Nella
Söt blogg. Pejz
Postad: klockan 21:37:02.
Postat av: Amanda
Men huga.. Lillmagen! Kom till mig!!! :) Och hur går det för din lillkusin???
Postad: klockan 12:44:14.
Postat av: -svantes mamma-
hej! Mysig blogg o söta barn du verkar ha... :)

Grattis till nr 3 i magen, att ha barn i januari är toppen! :) kram kram
Postad: klockan 18:42:44.
Postat av: caroline
Håller med dig. Man känner sitt barn BÄST.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0