God Morgon Fredag!
Tänk vad veckorna går fort nu! Redan fredag igen.. ikväll blir det lite kvällsmys med barnen. Popcorn och lite julmust.

Om en timme ska jag gå bort till dagis och ge sprutan så nu tänker jag först lägga mig och sova bort en 40 minuter innan jag går dit. Inatt somnade jag ungefär runt 4, kunde inte sova, svårt att andas nu. Blev så less till slut att jag klev upp och samlade på mig 3 stora kuddar sedan lade jag mig igen med 2 stora kuddar under huvudet. En kudde mellan knäna och en kudde under magen. Så somnade jag och fick sova 3 timmar innan vi fick hasta upp och göra barnen klara.

Så jag är trött, som ni kanske förstår. ;)
Så natti natt...vi ses senare!

Publicerad: klockan 09:45:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:21:09.
Postat av: Anna
Myspys fredag gillar jag. Älskar fredagar. Vi har med bestämt popcorn ikväll, kanske handlar lite julmust med så har vi likadan fredag ;)



Antar att du läste skollagen på min blogg!

Jag har tänkt på en grej....jo, faktiskt ;)

Om du säger åt fröknarna att dom får kontakta diabetesteamet och tillsammans med dom göra en vårdplan. Du/ni har tillräckligt att göra ändå med nydebuterad diabetes + snart 3 barn! Det är förskolans ansvar att se till att ALLA barn har en trygg plats.

Säg att du håller A hemma då du/ni inte känner er trygga i deras sätt att ta hand om A.

Jag ger bara förslag nu och sen är det upp till er hur ni gör, men jag tänkte om detta kan vara en sak att göra. För jag tycker att ni som föräldrar inte ska fixa ALLT! Sen att det är erat barn, men vissa saker kanske man ska överlåta till läkare å fröknar som med vårdplanen. Sen ska ni ju hela tiden se till att bli uppdaterade med vad som händer.

Du kanske tycker det här är en jättekonstig idé, men det skiter jag i ;)hehehe!!

Lycka till och ta hand om er!

KRAM Anna
Postad: klockan 14:18:14.
Postat av: Cissi
Ja, alla fyra får varsin adventspresent på söndag och sen får de köpta julkalendrar (valde den enkla vägen i år), Isabelle har my little pony-kalender och Amanda har New Born Baby-kalender from tisdag.



Hoppas att du har en supermysig fredag och att du får sova i natt! Kramar Cissi
Postad: klockan 21:18:07.
Postat av: MammaMaria
Kudden mellan knäna slår det mesta :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0