Godmorgon Lördag!
Imorse var jag trött...Jisus! Adrian förberedde blodsockersticket åt mig..snällaste grabben. Sedan masade jag mig upp och gjorde en rejäl frukost, det blev gröt och smörgåsar med pålägg och Gurka! Barnen åt nöjt och jag tvingade i mig själv en tallrik gröt..har fått dålig aptit på sistone.

Nu sitter jag här med ett dunkande huvud..tror jag ska byta plats med Alex en stund. Lägga mig och förhoppningsvis sova en timme. Det vore skönt. Men först måste jag fixa lunchen.

Kvällen igår var en av dom bästa på länge,
barnen somnade lite väl sent men tidigare än vanligt iaf. Och sedan låg jag och Alex och myste och bara pratade en massa, om allt och inget. Skönt att få sitta och bara umgås med varandra..vi har inte hunnit med oss riktigt på sistone här. Alex jobbar och sliter och jag gör detsamma fast på hemmaplan med dagis och barn och hem.

Nu ska jag laga lunch här så den inte blir för sen...sedan eventuellt vila innan det blir en varm dusch. :)

Ni missar väl inte tjockmagen?...Mamma?? ;)


Ps..Denna magbild är 1 vecka gammal, dags att ta en ny igen. :)

Publicerad: klockan 10:55:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:58:27.
Postat av: Emily
ååh hjälp din mage är verkligen stor och FANTASTISKT fin!!!



Vad mysigt att ni ahnn få lite egen-tid igår, det behöver man verkligen emellanåt!



Hoppas du får aptiten tbx snart vännen!



kramar
Postad: klockan 11:43:59.
Postat av: blivande mormor snart igen =)
Kära min dotter så rund och fin din mage är =)



MEN HERREGUD VAD STOR...du har liksom två månader kvar och det kan man inte tro.



Hälsa till mina små raringar o kramar i lass



Ta bort de förra inlägget som blev fel fel fel höhö
Postad: klockan 12:36:34.
Postat av: unique
Läser i dina kommentarer att din mage är stor. Då kan jag säga detsamma. 2 månader kvar?? Men så fin den är. Inga bristningar än va?
Postad: klockan 15:00:15.
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!
Mysig mage du har!! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0