Hämtat från dagis..
så nu är jag och Tindra på hemmaplan, Adrian fick följa med Teodor hem och det var två riktigt GLADA killar som åkte iväg. Ska hämta hem honom strax efter 16 så nu ska jag laga mat så den är klar tills pojken kommer hem.

Ingen vila, ingen ro..känner mig mer eller mindre helt slut just nu. Hinner inte fixa här hemma heller då barnen är på dagis dels så går jag emellan och tar insulinsprutan fortfarande och det stjäl lite tid av mig.

Nej nu sätter vi fart med middag.

Publicerad: klockan 15:27:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:14:13.
Postat av: Amanda
Vi hoppas att vi får den nästa vecka :)
Postad: klockan 19:57:28.
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma
hej hej! Kikar in i din fina blogg igen. Är själv en ung förälder...



Är dålig på att kommentera med nu passar jag på då jag har en tävling i min blogg som kändes som att den kunde passa dig! Jag har hela 5 vinster och inte många har deltagit, vinsterna består av 11 barn-klättergrepp per vinnare i valfri färg. Komemr ha massa tävlingar nu innan jul. Annars bloggar jag på som vanligt om familjelivet, design, barnmode lyxig och god mat och våra inredningsprojekt!



här är länken till tävlingen:

http://erica.myshowroom.se/tavling-5-vinster-den-perfekta-julklappen-till-de-sma/



kram Erica

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0