I väntan på Polly.
Jag tror jag har ett fett CRAV denna graviditet förutom IS...Jag bara ÄLSKAR Polly!
Ikväll är jag extremt Polly sugen..jag är en trött..grinig..hormonell..tjock..gravid kvinna i mina bästa år! ;)

Jag tror det blir lite dator ikväll och mycket vila. Kommer nog att somna tidigt, kanske med munnen full av Polly? Barnen ligger äntligen i sina sängar och ikväll ska jag minsann få dom att somna i tid. Ett måste! Dom är inte sig själva när dom är trötta, precis som mor sin.

Imorgon ska jag upp på Sjukhuset med stumpan, inget allvarligt men vi ska kolla upp henne lite grann då hon ibland får ont i magen. Så denna tid på Barnmottagningen har vi väntat länge på..!

Vi ska skriva ett schema också att ha på dagis och till eventuella barnvakter i framtiden när det är förlossningsdags så dom vet hur dom ska handskas med Adrians Diabetes. Dels ska jag skriva upp hans rutiner som man "MÅSTE" följa..dvs han säger nu när man ska trycka när han mäter blodsocker. Vi har råkat ta för tidigt någon gång både jag och Alex och han blir verkligen hysteriskt ledsen, vilket jag kan förstå, han måste finna sig i alla sprutor och då måste han enligt vår åsikt också få vara med och bestämma lite själv.

Jag ska nu kolla vad det är på tvn..skicka iväg ett sms med beställning om Polly...lägga benen högt...och bara z(l)appa!!


Bilden är lånad ifrån Google.

Publicerad: klockan 20:03:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:27:42.
Postat av: Amanda
haha.. Söt bild!!
Postad: klockan 22:33:20.
Postat av: ♥♥♥♥Emma♥♥♥♥
åhh vad spännande, :)

då ska du snart ha barn igen:D
Postad: klockan 01:55:41.
Postat av: besarta
intressant blogg :)
Postad: klockan 13:34:15.
Postat av: Andreas
hahaha jag älskar den bilden med katten!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0