Idol och mys...
Nu ska jag krypa ner bredvid Tindra och se om hon kan somna tidigt ikväll.. mina barn har lite svårt att komma till ro om kvällarna just nu. Men vi jobbar på det.

Blir lite idolmys med Maken då han kommer hem ikväll..nu är han äntligen ledig i 2 dagar.

Vem vill ni ha ut i Idol??

Här hemma gillar vi inte Mariette...gjorde förut men inte längre..! :)
Så hon kan gärna få åka hem. Erik däremot, han är grym!! :) Hejja!

Och såklart GILLAR VI : JIHDE!!! :D



Publicerad: klockan 20:23:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:38:28.
Postat av: Marlene [mamma till ned]
Tack så mycket! :)

Trevlig helg!
Postad: klockan 23:46:15.
Postat av: Rebecca
tack tack!!



sv: haha ja men det dröjjer en liten stund till ;) grattis till lilla bebben!!!
Postad: klockan 10:22:28.
Postat av: Amanda
Jajemensan! Kommer du in och hälsar på mig idag? :D Jobbar 13-18...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0