Kalas hela helgen.
Igår var vi på kalas hos Viktor och idag ska vi till Hannes och kalasa. Sedan drar vi hem till Pappa och säger Grattis på farsdagen och Grattis till Eva på födelsedagen, äter lite middag där innan vi beger oss hemåt igen. :)

Så nu ska jag leta fram en maskeraddräkt åt Adrian, det var tänkt att han skulle vara Spiderman..men han har juh växt ur den märkte vi nu då han testade dräkten. Han har dragit iväg rejält på längden! Blir till att köpa 120 i kläder nu tror jag. :)

Måste lägga på ett kol tror jag för vi ska hinna göra klar mamman också och Tindra ska vara hos morfar medans vi är på kalaset. Så nu sätter vi fart här hemma. :)

Publicerad: klockan 11:58:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:03:45.
Postat av: Cissi
Åh vad kul med kalas! Hoppas att ni fick en härlig dag. Kramar Cissi
Postad: klockan 10:07:51.
Postat av: Johanna
Japp, är mammaledig fortfarande :) Jobbar 1 helg i månaden nu, bara för att spara lite dagar och få in lite bättre pengar. Men har inte bestämt än när jag ska börja jobba riktigt igen. Till hösten blir jag nog hemma iaf :)



Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0