Man glömmer lätt bort..
att ta hand om sig själv med två barn och ett till på väg, men igår tog jag itu med mina fötter. Maken imponerades över min vighet då jag har en stor mage i vägen. ;) Hahaha...kylskåpsvarning.

Jag gjorde iordning ett varmt fotbad, satt med fötterna i läääänge.. och sedan filade jag dom. Målade tånaglarna och så fick Alex smörja/massera fötter och vader. Otroligt skönt! Det ska göras om snart igen.

Sådant är faktiskt vardagslyx numera, att ta hand om sig själv. Att få sitta i lugn och ro och bara njuta av lugnet.



Bilden är lånad ifrån Google.

Publicerad: klockan 16:56:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:22:41.
Postat av: Amanda
Kan du hoppa upp och sätta dig på! Jag ger dig recension sen :) Jag pratade med johanna idag om glöggen.. Hon åker bort nästa söndag och är borta i två veckor.. Innan det? :)
Postad: klockan 20:03:09.
Postat av: Maria
Du får absolut inte glömma bort dig själv!! Viktigt att få lite tid för sig själv..även om det är svårt att få ihop!



Ha en jätte mysig fredag kväll



Kram Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0