Måndag - Ny vecka.
Idag börjar vardagen igen. Vi har idag varit på dagis emellan 11-15...det gick väldigt bra! Till lunch tog jag sprutorna på Adrian och alla barn och fröknar tittade på. Till mellanmålet tog ena fröken blodsockret och kollade, det gick jättebra. Sedan visade hon Adrian hennes blodsockermätare och stack på sig själv. Hon har typ 2 diabetes.

Så imorgon ska vi vara där mellan 10.30 och 15 igen.. jag måste säga att det är skönt att vi påbörjat inskolningen igen och barnen var glada. Tindra grät en skvätt då vi skulle dit och när vi gick hem var hon så trött och slut att allt som kunde gå fel, gick fel. Ledsen liten söt tös! Men sedan åt vi middag och medans jag plockade undan i köket så somnade hon till på soffan, tittade på klockan som "bara" var 17.30, så jag bar upp henne, borstade tänder och slog på en film så hon vaknade till lite då..och nu ska jag lägga mig och mysa med henne och se om hon somnar om snart igen. Hon behöver sömnen nu!

Men det är iaf anledningen till dåligt uppdaterande..plus att jag efter en kväll full av förvärkar igår kom hem vid 20-tiden och lade mig med barnen, helt slut i kroppen..! Så jag somnade tidigt tidigt. 

Nu kom Älsklingen hem också..ska se om han vill göra lite kvällsfika åt Adde medans jag och Tindra gosar ner oss. 
Kram!!  

Publicerad: klockan 19:02:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:49:09.
Postat av: dess
VAd skönt att det gick bra idag! tänkte massa på dej! hur gick det i onsdags?
Postad: klockan 12:56:54.
Postat av: £lli£
Skönt att det gick bra! =)

Hoppas du oxå mår bra;)

Varma Kramar till er och dig o magen <3
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0